HJÄLP MED ARBETSTILLSTÅND

Right to Work support

Ansökningsprocesser och kontakter med myndigheter för att få arbeta i Sverige kan vara utmanande och tidskrävande. Hos Sistec erbjuder vi skräddarsydda tjänster till våra uppdragsgivare för att underlätta dessa processer och säkerställer korrekt hantering av krav och dokumentation. Vi erbjuder hjälp för hantering av ärenden för både medarbetare och företag.

Right to Work support för arbetstagare

Vi underlättar vägen till anställning för arbetsgivare med medarbetare eller kandidater från utlandet som ska utföra arbete i Sverige. Nedanför följer en översikt av de tjänster som vi erbjuder för att hjälpa våra uppdragsgivare genom processen. Med Sistec´s digitala verktyg får både medarbetaren och arbetsgivaren insyn i arbetet, notiser vi nya händelser i processen och löpande information.


Ansökan om arbetstillstånd:

Vi hanterar ansökningsprocessen för arbetstillstånd, sammanställer den dokumentation som krävs och hanterar kontakten med myndigheter.


Samordningsnummer eller personnummer:

Vi förenklar processen för att skaffa rätt identifikationsnummer och säkerställer korrekt dokumentation och kommunikation med myndigheter.


A-skattansökan:

Vi hanterar ansökan om A-skatt, sammanställer den dokumentation som krävs och hanterar kontakten med myndigheter.


Utstationering:

Vi hjälper utländska företag att utstationera sin personal hos Arbetsmiljöverket, inklusive hjälp med registrering hos Arbetsmiljöverket.


Kontaktinformation
Sistec AB
Storgatan 26
171 63 Solna

Tel: 010-179 00 90
info@sistec.se
Följ oss
Medlemmar i SäkerhetsBranschen
Copyright 2018 - 2024 SISTEC AB | All Rights Reserved | Powered by SISTEC AB 559186-0548